10 sfaturi pentru cumpararea pixurilor promotionale

Toata lumea stie care sunt pixurile promotionale. De fapt, daca ar fi sa te uiti la propria colectie de pixuri, ai gasi cel putin unul printat printre ele. Fiecare dintre acestea va ofera un mesaj specific. Desigur, fiecare mesaj si logo imprimat este sublim si puternic. Nu este de mirare ca majoritatea companiilor din intreaga lume le folosesc pentru a-si transmite mesajul. La fel ca, ecusoanele, cartile de vizita brichetele sau seturile de lux sunt un instrument de marketing excelent pentru promovarea produselor si serviciilor.

Mai jos sunt prezentate zece pasi in cumpararea si utilizarea pixurilor promotionale.

1. Alegerea pixului corect

A avea tipul potrivit de pix este important. Indiferent de mesajul dvs., nu uitati ca un pix are o zona foarte mica in care puteti imprima lucrurile. Unele pixuri sunt mai mici sau mai subtiri decât altele, si de aceea au o suprafata foarte mica pentru tiparire. Daca aveti o singura linie de text de imprimat, acestea pot functiona pentru dvs. Cu toate acestea, daca mesajul dvs. este mai lung, veti dori sa utilizati un pix cu dimensiuni putini mai mari.

Acelasi lucru este valabil si pentru design. Un pix mai subtire, mai simplu, are o suprafata de print mai mica. In continuare, luati in considerare culoarea fontului. Corpul pixului tau este locul in care imprimati mesajul si, daca o culoare functioneaza pentru dvs., va functiona si pentru clientul dvs.

2. Un timp si un loc pentru orice

Gânditi-va cu atentie unde veti utiliza pixurile promotionale. De exemplu, daca sunteti la un târg, oamenii se vor apropia de dvs. si vor apuca un pix de pe stand. Asigurati-va ca pixurile dvs. au un aspect placut si un print curat.

Pe de alta parte, vor exista momente in care doriti sa faceti o impresie buna cumparatorului. In acest caz, va trebui sa impresioneze. Cautati un design de imprimare mai elaborat si un pix mai durabil in acest caz.

3. Este totul in culoare

Cumparati pixuri care sunt deja in culoarea care reprezinta marca dvs. De exemplu, Coca-Cola foloseste pixuri rosii stralucitoare cu imprimeu alb pe ele. De fapt, puteti folosi chiar pixuri multi-colorate care contin toate culorile care reprezinta afacerea dvs.
Daca combinati acest lucru cu mesajul dvs. tiparit, cumparatorul va fi deja „vândut”.

4. Numere de telefon

Nu puneti doar mesajul . De exemplu, daca puteti, utilizati si un numar de telefon care poate fi urmarit cu o configuratie unica. In acest fel puteti vedea cât de eficiente pot fi.

5. Culoarea cernelii

Asigurati-va ca cunoasteti in prealabil alegerea culorii de cerneala. De exemplu, daca doriti cerneala neagra, va trebui sa stresati acest lucru furnizorului. In mod normal, pixurile au carcase ieftine si cerneala albastra, iar daca sunteti la buget, acestea sunt cele pe care le cumparati.

6. Pixul tau trebuie sa fie unic

Forma, culoarea si mesajulpixului dvs. promotional pot declansa reactii diferite. Prin urmare, trebuie sa vizati o reactie care sa-l faca pe client sa il pastreze. Daca este unul generic, vor folosi in continuare cele pe care le au deja.

7. Cunoaste-ti preferintele

Uneori, merita sa te gândesti la fel ca si clientul, dar apoi din nou, incearca sa te pui in locul lui. Amintiti-va pixulcare va place foarte mult si ce v-a placut despre el. Apoi urmareste sa obtii aceleasi caracteristici in pixuri promotionale.

8. Longevitatea

Oamenii tind sa foloseasca pixurile promotionale mult timp dupa ce le-au cumparat. Prin urmare, asigurati-va ca aveti un mesaj mereu verde.

9. Marketing de apel la actiune

Punerea adresei web pe pixurile personalizate poate stimula foarte mult marketingul. Asigurati-va ca faceti asta cu cele pe care le aveti.

10. Aprovizionare

Cumparati o multime de pixuri promotionale, mai mult decât aveti nevoie, pentru a evita lipsa stocului. Mai mult decât atât, cumpararea in vrac reduce costul pe stilou si puteti oferi si altele.

Lasă un răspuns