Termeni si Conditii
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC C&C Office Distribution SRL, prin intermediul magazinului virtual www.absolutoffice.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator – persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator – firma SC C&C Office Distribution SRL, avand sediul social in Bucuresti,
Strada Eufrosin Poteca nr 25, sector 2, nr. de inregistrare la Registrul Comertului:
J40/14849/2008, CIF RO24407746.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract – O comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat,
Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care
Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si
conditiile sale specifice. Pentru a valida comanda este necesar sa cumparati
produse de minimul 50lei.
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa
a termenilor Comenzii.
Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator.
Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).
Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat,
in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul
stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
c. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
d. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, www.absolutoffice.ro isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.
4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
De asemenea, intregul continut al site-ului www.absolutoffice.ro, incluzand texte, imagini etc., este proprietatea SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL si/sau a partenerilor sau a furnizorilor sai, si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusiva a SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL si este protejata de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.
Folosirea fara acordul scris a SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Continutul acestui site nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis in orice forma si nu poate fi folosit pentru a crea materiale derivate din acesta fara acordul scris al SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL .
6. CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE
Sunteti de acord cu urmatoarele : operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din: achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre dvs. si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul nostru. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii acestuia nu pot fi facuti nici material nici sub alta forma, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus mentionate.
7. TERMENE PENALITATI
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. In acest caz Cumparatorul va avea dreptul sa renunte la comanda.
In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.
8. FACTURARE – PLATI
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
9. RISCURI SI RESPONSABILITATI
a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
b. Transport
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Nemoexpress/Cargus/Sameday/Transilvania Post sau orice alta firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
10. ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de www.absolutoffice.ro (SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL ). Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile accesand linkul de mai jos
POLITICA DE RETUR
11. GARANTII
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.absolutoffice.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de absolutoffice.ro, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre absolutoffice.ro.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
12. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
13. RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
15. PRODUSE PERSONALIZATE
Va aducem la cunostinta ca produsele personalizate nu sunt eligibile pentru returnare. Este important de mentionat ca, odata ce ati acceptat bunul de tipar, renuntam la orice responsabilitate referitoare la eventualele erori sau neconcordante in informatiile furnizate. Echipa noastra este la dispozitie pentru a va asista in orice problema intampinati. Apreciem increderea acordata si va multumim pentru intelegere!
14. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
15. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.