POLITICA DE PRETURI SI RETUR

Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.absolutoffice.ro sunt proprietatea Furnizorului. Furnizorul garantează ca produsele sunt noi, ambalate in cutii de carton speciale, iar in momentul livrării sunt însoțite de factura fiscala conform legislației în vigoare.

Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil. Prin urmare, www.absolutoffice.ro își rezervă dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla pe stoc.

SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL  se angajează, în același timp, să actualizeze oferta de produse de pe site in funcție de disponibilitatea produselor in stoc.

Preturile prezentate pe site în lista de produse includ TVA (19%), însă nu includ costurile de livrare.

Costurile de livrare sunt afișate in secțiunea Cum livram?, iar in secțiunea „Coșul de cumpărături” vor fi afișate atât prețul total al produsului (TVA inclus), cat si prețul total al comenzii (costuri de transport si TVA incluse). 

 SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL se angajează sa afișeze corect pe site-ul www.absolutoffice.ro preturile și informațiile cu privire la caracteristicile si disponibilitatea produselor.

Totuși, mai pot apărea erori de sistem in afișarea sau calcularea preturilor.

În acest caz, va fi considerat prețul final al comenzii cel stabilit telefonic împreuna cu consultantul de vânzări www.absolutoffice.ro

Daca întâmpinați astfel de neconcordante, va rugam sa le sesizați la numărul de telefon fix 021.345.05.64 mobil 0740.022.572 sau sa ne scrieți pe adresa office@absolutoffice.ro

 Imaginile publicate pe site in dreptul produselor sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot avea mici diferente fata de cele prezentate in imagini.

Pentru a evita o astfel de situație este indicat sa discutați in prealabil cu un consultant de vânzări al firmei noastre. SC C&C OFFICE DISTRIBUTION SRL  nu își asuma responsabilitatea pentru caracteristicile si specificațiile produselor de pe www.absolutoffice.ro, acestea fiind responsabilitatea reprezentanților mărcilor care le-au furnizat sau a importatorilor desemnați de mărci.

In același timp, C&C OFFICE DISTRIBUTION   își rezervă dreptul de a modifica si actualiza descrierile produselor fără nicio notificare prealabila. 

POLITICA DE RETUR

Indiferent daca ati facut achizitia ca persoana fizica sau in contul unei firme (persoana juridica), beneficiati de dreptul de retur in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului, pentru orice produs cumparat pe site-ul www.absolutoffice.ro

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul.

Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, aveti la dispozitie acest formular:

Puteti trimite sau aduce direct produsul la sediul nostru (Str. Eufrosin Poteca nr 25A, sector 2, Bucuresti – destinatar C&C OFFICE DISTRIBUTION  SRL), cu mentionarea denumirii/ numelui clientului si a numarului cererii de retur.

Costul transportului pentru retur (de la client catre Absolut Office) va fi suportat de client in cazul in care motivul returului este determinat exclusiv de catre client.

Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituita, fie compensata cu livrarea altor produse alese de dvs.

Termenul de solutionare a returului este de 30 zile de la data receptionarii produsului de catre  C&C OFFICE DISTRIBUTION