Agenda Basic 2018, datata coperta imitatie piele

12.00 lei 10.08 lei (fara TVA)

  Comanda minima de 5buc/culoare
  Orice agenda se poate personaliza prin timbru sec, folio        sau insertie de pagini.
  Livrare in maxim 24 h.

   Cu aceeasi stanta se pot personaliza mai multe tipuri de        agende.
 Discount in functie de cantitate.

Golește
Cod Produs: AGBASBR01
  • Descriere
  • Recenzii (0)
  • Cum livram
  • De ce Absolut Office?

Agenda Basic 2018, datata.

Format: 14 x 20,5 cm.
Numar de pagini: 360 (352 + 8 atlas).
Hartie: offset alba 70 g/m2.
Imprimare: 2 culori (rosu + gri).
Atlas 8 pagini policromie.
Finisare: Cusuta, legata.
Coperti buretate, coperta 1 cusuta, colturi perforate.
Semn de carte rosu, banda capital rosie
Culoare coperta: albastru, maro, verde, rosu.
Personalizare: timbru sec, folio sau pagini la interior.

Ce inseamna personalizare timbru sec?

timbru-sec

Procedura de personalizare prin timbru sec se face cu ajutorul unei stante din fonta in forma graficii dorite, pentru a imprima in adancimea materialului. Acest procedeu se realizeaza cu o masina speciala ce exercita presiune respectiv temperatura asupra materialului, astfel creandu-se adancime si un colorit mai inchis decat culoarea materialul initial.
Imprimeurile astfel realizate au un aspect reliefat – timbru sec si ofera produselor promotionale o nota de dinstinctie si eleganta.
Matrita (stanta) se executa o singura data, aceasta putand fi folosita mereu pentru personalizarea diverselor obiecte promotionale.
Calitatile acestei metode de personalizare sunt:

  • Rezistenta mare in timp
  • Timbru sec reprezinta singura metoda prin care imprimeurile au un aspect in relief
  • Evidentierea logoului sau a mesajului transmis

Ce inseamna personalizare folio?

Aceasta metoda de personalizare folio se realizeaza la temperaturi ridicate si prin exercitarea unei presiuni de contact intre folie, suport si platanul incalzit pe care este matrita.

Recomandam clientilor nostrii personalizare folio atunci cand se doreste scoaterea in evidenta a unui element.

  • Calitatea oferita de aceasta personalizare folio depinde foarte mult de calitatea materialului pe care se aplica.
  • Cu cat pielea sau imitatia este mai neteda, cu atat imprimarea este mai buna din punct de vedere calitativ.
  • Sigla este prelucrata pe calculator, se realizeaza apoi o matrita, care, la o anumita temperatura imprima forma pe agenda.
  • Folia speciala pentru acest procedeu poate fi argintie sau aurie.

Personalizarea folio este folosita in general pentru personalizarea produselor de tipul agendelor, albumelor foto profesionale, obiectelor personale ca: portofele, genti si pentru multe altele.

Ce inseamna personalizare interioara?

Putem personaliza primele sau ultimile pagini ale agendei
Astfel oferiti clientilor cat mai multe detalii despre serviciile sau produsele dumneavoastra.
Se pot insera intre 1 – 20 de pagini tiparite policromie.

Recomandari personalizare

Recomandari Personalizare
Puteti solicita personalizarea agendelor luand legatura cu agentul nostru la numarul de telefon 021.345.05.64

Recenzii

Nu există încă recenzii.


Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.

Livrarea produselor de papetarie
Produsele papetarie si birotica comandate se pot livra in orice oras din Romania. Produsele vor fi livrate in ambalajul original al producatorului.

1. Livrarea comenzilor de papetarie in Bucuresti si Ilfov - GRATUIT pentru comenzi de minim 100 RON (TVA inclus).
- GRATUIT, in locatia indicata de dumneavoastra, prin curieri proprii in maxim 24h.
- De asemenea, puteti ridica produsele de la sediul nostru, dupa ce ati primit confirmarea din partea Absolut Office.
- Pentru comenzile mai mici de 100RON, (TVA inclus), costul livrarii este de 20 RON (TVA inclus).

2. Livrarea comenzilor papetarie in afara Bucurestiului.
Se face prin reteaua de distributie Nemo Expres Curier, in 24-48h, dupa cum urmeaza:

- GRATUIT, in cele peste 5000 de localitati aflate in aria de acoperire Nemo Expres (www.nemoexpres.ro), daca valoarea comenzi depaseste 300 RON (TVA inclus) si nu contine hartie.
- Pentru comenzi mai mici de 300 RON, se percepe o taxa de 30 RON ( TVA inclus).
- Pentru comenzile care contin hartie, se percepe o taxa suplimentara de 1RON ( TVA inclus )/ top.
- Pentru comenzile de hartie la palet, transportul este gratuit, in orice oras din Romania.
- Pentru a afla costul exact al transportului in cazul in care nu va aflati in reteaua Nemo express Curier sau coletul are dimensiuni atipice, va rugam sa ne contactati.
- Daca preferati o alta modalitate de transport, va rugam sa ne comunicati datele curierului la office@absolutoffice.ro sau 021.345.05.64.

  Pentru Bucuresti si Ilfov livrarea se va face in 12-24h, iar pentru provincie in 24-48h.

null
Toate produsele comercializate prin magazinul nostru beneficiaza de GARANTIE si CERTIFICAT DE CONFORMITATE
null
Cel mai bun raport pret calitate la toata gama de BIROTICA si PAPETARIE Ai gasit mai ieftin? CONTACTATI-NE
null
Produsele achizitionate se pot returna in maxim 30 DE ZILE
null
Peste 95% din produse se afla in permanenta pe stoc si sunt disponibile pentru comanda
null
Absolut toate produsele pot fi achizitionate prin S.E.A.P (achizitii publice)
null
Livrare in Bucuresti 24H - in tara 48H
null
Orice reclamatie se solutioneaza in aceeasi zi!
null
Producator si importator pentru majoritatea produselor motiv pentru care beneficiati de preturile cele mai bune
null
Pentru volume mari preturile se negociaza.
null
BONUSURI si CADOURI pentru comenzile finalizate in magazinul nostru online.